• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
سه شنبه 11 آذر 1399
کد مطلب : 117373
+
-

دردسروانتی‌های مزاحم در محله نیروی‌هوایی

دردسروانتی‌های مزاحم در محله نیروی‌هوایی

تعدادی از وانتی‌های میوه‌فروش با توقف در محله نیروی ‌هوایی برای شهروندان دردسر‌ساز شده‌اند.
دبیر شورایاری محله نیروی ‌هوایی دراین‌باره می‌گوید: «یکی از مشکلات عمده محله نیروی ‌هوایی، حضور میوه‌فروشان در تقاطع خیابان 5/37 نیروی‌هوایی است که موجب نارضایتی مردم شده و آنها با توقف غیرمجاز باعث بروز ترافیک و کم شدن عرض معبر می‌شوند و بارها تجمعاتشان منجر به درگیری شهروندان شده‌است.»
«محمد رسول درویش‌زاده» می‌افزاید: «این میوه‌فروشان با حضور در این محدوده حتی با کاسبان و نمازگزاران درگیر شده و مستمر و پی‌درپی برای ساکنان ساختمان‌های مجاور آن محدوده نیز مزاحمت‌هایی دارند.» یکی دیگر از مشکلات اهالی محله نیروی‌هوایی وجود بافت فرسوده رینگ کنار پادگان نیروی هوایی است. دبیر شورایاری محله دراین‌باره معتقد است: «با توجه به موقعیت پادگان نیروی هوایی مجوز ساخت بیش از دو طبقه به خانه‌ها داده نمی‌شود.
برای همین ساخت‌وساز در این محدوده برای مالکان صرفه اقتصادی ندارد و همین موضوع منجر به فرسوده ماندن وضعیت بافت‌های کنار پادگان شده است. برای همین باید برای رفع این مشکل یک راهکاری اخذ شود.» درویش‌زاده ادامه می‌دهد: «شورایاران به‌عنوان رابط میان مسئولان و شهروندان پیگیر خواسته شهروندان هستند که باید به این موضوع بیشتر اهمیت داده شود.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید